آلگری: به هیچ عنوان به بونوچی بازوبند کاپیتانی را نخواهم داد

آلگری: به هیچ عنوان به بونوچی بازوبند کاپیتانی را نخواهم داد

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی جدید یوونتوس کاپیتان‌های اول و دوم را انتخاب کرد و در آن نامی از لئوناردو بونوچی مدافع با سابقه یوونتوس نبرد. 

به گزارش فوتبالی، جورجیو کیه‌لینی در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و هنوز قراردادش را با بیانکونری تمدید نکرده، اما آلگری در کنفرانس مطبوعاتی‌اش اعلام کرد که هیچ شکی درباره آینده کاپیتان تیم ملی ایتالیا ندارد و او را کاپیتان اول و پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی را کاپیتان دوم در فصل 2021-22 خطاب کرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، سرمربی سابق میلان در کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: "بنابر تجربه بازیکنان در یوونتوس، دیبالا کاپیتان دوم خواهد بود، زیرا بونوچی ما را ترک کرد و سپس بازگشت، پس باید از ابتدا شروع کند. انتظارات زیادی از دیابالا دارم و با او صحبت کردم. به نظر دیبالا بسیار انگیزه است. کاپیتان اول و دوم بنابر مدت زمان بازی کردن در یوونتوس انتخاب شدند و به همین دلیل کیه‌لینی باتجربه‌ترین بازیکن است و بعد از آن دیبالا."

آلگری در ادامه درباره بونوچی گفت: "بونوچی برای یک فصل ما را ترک کرد و این تصمیم خودش بود. پس اگر می‌خواهد بازوبند کاپیتانی را داشته باشد، باید از مغازه آن را بخرد و در خیابان آن را به بازو ببندد."

4416