اسکای ایتالیا: اریکسن هفته آینده به اینتر بازخواهد گشت

اسکای ایتالیا: اریکسن هفته آینده به اینتر بازخواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی - اسکای اسپورت ایتالیا مدعی است که کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر هفته آینده به شهر میلان باز خواهد گشت تا توسط تیم پزشکی نراتزوری معالجه شود. 

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن در جریان دیدار دیدار تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در تورنمنت یورو 2020، به یک باره دچار حمله قلبی شد و به زمین افتاد. بعد از رفتن او به بیمارستان، خیلی‌ها از پایان دوره فوتبالی او حرف زدند، اما اریکسن قصد تسلیم شدن ندارد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، گزارشات حاکی از آن است که این هافبک بیست و نه ساله برای ارزیابی دقیق‌تر قلبش، بار دیگر زیر تیغ جراحان خواهد رفت. اگر معاینات پزشکی انجام شود، سپس برای ادامه دوره فوتبالی هافبک سابق تاتنهام تصمیم‌گیری خواهد شد. 

دکتر تیم ملی دانمارک مارتن بوزن، تائید کرد که هنوز علت حمله قلبی اریکسن نامشخص است. حالا باید منتظر بازگشت کریستین اریکسن به ایتالیا و شهر میلان بود. 

اینتر فصل گذشته زیر نظر آنتونیو کونته موفق شد پس از یازده سال بار دیگر به قهرمانی سری آ برسد تا ایتالیا پس از حدود یک دهه، یک قهرمان جدیدی داشته باشد. اما خوشحالی هواداران این تیم دوام زیادی نداشت و پس از گذشت یک هفته از قهرمانی این تیم، کونته به دلیل مشکلات مالی از سن سیرو رفت.

4416