جلسه نهایی انتقال لوکاتلی به یوونتوس فردا برگزار می شود؟

جلسه نهایی انتقال لوکاتلی به یوونتوس فردا برگزار می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد انتقال مانوئل لوکاتلی از ساسولو به یوونتوس نزدیک باشد و فردا یک معامله 35 میلیون یورویی به علاوه پاداش انجام شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مانوئل لوکاتلی، ستاره ایتالیایی ساسولو که بعد از انجام وظایف خود در تیم ملی در این تابستان و قهرمانی در مسابقات یورو 2020، در حال گذراندن تعطیلات است، در آستانه پیوستن به بانوی پیر قرار گرفته است.

مانوئل لوکاتلی در این تابستان با شایعات انتقال به بیانکونری دست به گریبان بوده است اما اجازه نداد این شایعات در طول مسابقات قهرمانی ملت های اروپا و در زمان رقابت آتزوری با رقبایش در این جام، حواس او را پرت کند.

این بازیکن 23 ساله در آگوست 2018 در ابتدا به صورت قرضی از میلان به ساسولو پیوست اما در ژوئیه 2019 این انتقال دائمی شد.

این هافبک در ورزشگاه ها برای ماپی (لقب تیم ساسولو) عالی عمل کرده و 15 بازی ملی با ایتالیا نیز انجام داده و سه بار برای آتزوری گلزنی هم کرده است.

یوونتوس 35 میلیون یورو برای جوان سابق روسونری پیشنهاد داده است اما ساسولو 40 میلیون یورو برای جدایی از این جوان با استعداد می خواهد.

رسانه های ایتالیایی گزارش می دهند که دو طرف فردا با یکدیگر دیدار می کنند تا جزئیات نهایی مذاکرات را هماهنگ کنند؛ زیرا مدیران ساسولو یک قرارداد قرضی چند ساله را پذیرفته اند اما پس از انقضا می خواهند تعهدی برای خرید دائمی وجود داشته باشد.

این گزارش ادعا می کند یوونتوس به این ترتیب برای این جوان ایتالیایی ساسولو، قرارداد دو ساله 35 میلیون یورویی را با الزام به خرید دائمی به علاوه مبالغی پاداش امضا خواهد کرد.

9404