بازیکنی که پیراهنش را با اسپاگتی معاوضه کرد!

بازیکنی که پیراهنش را با اسپاگتی معاوضه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور وانیاما هافبک سابق تاتنهام یکی از بامزه ترین اتفاقات روزهای اخیر را در فوتبال دنیا رقم زد چرا که پیراهنش را با اسپاگتی های یک هوادار معاوضه کرد!

به گزارش فوتبالی، ملی پوش کنیایی که در حال حاضر در تیم مونترال در لیگ آمریکا بازی می کند پس از شکست تیمش با نتیجه دو بر یک مقابل نیوانگلند روولوشون رفتار جالبی داشت. یکی از هواداران کاغذی را به دست گرفته بود که از وانیاما خواسته بود که پیراهنش را با اسپاگتی معاوضه کند و این هافبک نتوانست این پیام را نادیده بگیرد. این هوادار که اسپاگتی در دست گرفته بود، در پیامی نوشت:" اسپاگتی را با پیراهن معاوضه می کنم!"

وانیاما که در حال بازگشت به رختکن پس از شکست تیمش بود لحظه ای مکث کرد، پیراهنش را در آورد و آن را به هوادار مذکور داد و در ازایش از او اسپاگتی گرفت و لبخند زد!

اما داستان وانیاما و اسپاگتی از کجا آغاز شد؟ در حقیقت در سال 2012 وانیاما عادت داشت که توئیت های بامزه ای منتشر کند که در یکی از این توئیت ها نوشته بود:" من اسپاگتی داشتم و خیلی زیبا بود، از آن لذت بردم!"

تاتنهام نیز وقتی در سال 2016 این بازیکن را خرید، تصویری از او منتشر کرد که خیلی خوشحال است و اسپاگتی در دستانش دارد.وانیاما در اولین مصاحبه اش به عنوان بازیکن تاتنهام در مورد غذای محبوبش گفته بود:" آشپزی را دوست دارم و عاشق اسپاگتی هستم و به همین خاطر آن توئیت را منتشر کردم. غذاهای دیگری را هم دوست دارم اما هیچ کدام را به اندازه اسپاگتی دوست ندارم!"

4125