برنامه یک چهارم‌نهایی المپیک؛ مسیر هموار برزیل و ژاپن

برنامه یک چهارم‌نهایی المپیک؛ مسیر هموار برزیل و ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله گروهی المپیک 2020 توکیو در حالی به پایان رسید که مدعیان سرشناسی نظیر آلمان، فرانسه و آرژانتین خط خوردند و از حضور در مرحله بعدی باز ماندند.

به گزارش فوتبالی، ژاپن که با کسب 9 امتیاز درخشان ترین تیم مرحله گروهی بود با قرعه نسبتا آسانی مواجه شده است و باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیوزیلند قرار بگیرد. آنها در صورت پیروزی باید به مصاف برنده بازی اسپانیا و ساحل عاج در نیمه نهایی بروند. ساحل عاج توانست از گروهی که آلمان هم در آن حضور داشت صعود کند و اسپانیا کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. 

از سویی برزیل هم که مرحله گروهی را با هفت امتیاز به پایان رساند باید به مصاف مصر برسد. مصر یکی از شگفتی سازان مسابقات بوده است که بالاتر از آرژانتین در مرحله گروهی صعود کرد اما بعید است که در مقابل ریچارلیسون، دنی آلوز و سایر ستارگان برزیل حرفی برای گفتن داشته باشند.  برنده این بازی نیز در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی کره جنوبی و مکزیک می رود. 

همه بازیها در روز شنبه نهم مرداد برگزار می شود که برندگان می توانند به نیمه نهایی برسند و امید زیادی به کسب مدال داشت هباشند. به نظر می رسد که تا به این جای مسابقات باید برزیل و ژاپن را آماده ترین تیم بازیها بدانیم و هیچ بعید نیست که دو تیم در فینال به مصاف هم بروند.

4125