هافبک آلمانی دورتموند به شایعات نقل و انتقالاتی پایان داد

هافبک آلمانی دورتموند به شایعات نقل و انتقالاتی پایان داد

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان برانت تمامی شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون خود را رد و اعلام کرد فصل بعد نیز در دورتموند خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپوکس آلمان، یولیان برانت، هافبک طراح بروسیا دورتموند مدت زیادی است که به باشگاه‌ های مختلف ایتالیایی لینک می‌ شود. طبق شایعات و اخبار رسانه های مختلف ایتالیایی، یولیان برانت به زودی بروسیا دورتموند را ترک می‌ کند. طبق این گزارشات، هافبک آلمانی دورتموند این شایعات را رسما رد و به رسانه ها گفت:

"فکر نمی‌ کنم امسال جایی غیر از دورتموند بازی کنم. این شایعات ترک باشگاه را قطعا من آغاز نمی‌ کنم. من هرگز نگفته‌ ام که می‌ خواهم از دورتموند جدا شوم."

گفتنی است که یولیان برانت تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد. لاتزیو و آ ث میلان از مشتریان این بازیکن به حساب می‌ آیند.

برانت در سال ۲۰۱۹ از لورکوزن راهی وستفالن شد و مبلغ انتقال او ۲۵ میلیون یورو بود. به نظر نمی‌ رسد مسئولان دورتموند حاضر باشند با این پیشنهادات بازیکن خود را آزاد کنند و به یک پیشنهاد معقول نیاز خواهد بود.

با تمام این ها، هنوز مشخص نیست که آیا مارکو رز می‌ خواهد از این بازیکن استفاده کند یا خیر. نشریات آلمانی خبر دقیقی از وضعیت برانت منتشر نمی‌ کنند و همه چیز نامشخص دنبال می‌ شود.

9404