عکس؛ مسی برای تمدید قرارداد و شروع پیش‌فصل وارد بارسلونا شد

عکس؛ مسی برای تمدید قرارداد و شروع پیش‌فصل وارد بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پس از 63 روز به بارسلونا برگشت.

به گزارش فوتبالی، مسی پس از حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین و سپری کردن تعطیلاتش در میامی و کارائیب ظهر چهارشنبه وارد فرودگاه ال پرات در شهر بارسلونا شد.مسی پس از قهرمانی کوپا آمریکا به همراه خانواده‌اش استراحت کرد و حالا با جتی اختصاصی به بارسلونا برگشت. لئو در کنار همسرش آنتونلا و فرزندانش تیاگو ، ماتئو و سیرو به بارسلونا برگشت. مسی که در فرودگاه توسط بادیگارهای زیادی احاطه شده بود، چند کفش و یک پیراهن بارسلونا را امضا کرد و بعد از آن سوار خودرویی شد که او را به خانه اش منتقل کرد.

لئو هنوز قراردادش با بارسلونا را تمدید نکرده هر چند که به نظر می رسد در روزهای آینده این اتفاق رخ بدهد. مسی برای تمدید قرارداد پنج ساله با بارسلونا به توافق رسیده است که البته دو سال از این قرارداد به عنوان بازیکن بارسلونا خواهد بود و بعد از آن لئو به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا فعالیت می کند و احتمالا فوتبالش را در لیگ آمریکا به اتمام خواهد رساند. 

مسی تا کنون هیچ واکنش علنی یا رسمی در مورد آینده اش در بارسلونا نداشته است اما لاپورتا مدیر تیم کاتالان سعی کرده که با امید زیادی در این باره صحبت کند. مسی قرار است که پس از امضای قرارداد دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا ملحق شود که آگوئرو و امرسون که در کوپا آمریکا حضور داشتند نیز در همان روز به تیم اضافه می شوند.

4125