دپای: با مسی و آگوئرو هماهنگ می شویم/ کومان نقش مهمی دارد

دپای: با مسی و آگوئرو هماهنگ می شویم/ کومان نقش مهمی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره هلندی معتقد است که سابقه همکاری قبلی او با رونالد کومان به او کمک می کند تا با محیط جدیدش سازگار شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، ممفیس دپای، بازیکن هلندی جدید بارسلونا معتقد است که او، لیونل مسی و سرخیو آگوئرو با یکدیگر سازگار هستند و می توانند در بارسلونا کنار هم بازی کنند. اندکی پس از انتقال آگوئرو از منچسترسیتی، این بازیکن ملی پوش هلندی با انتقال آزاد از لیون به جمع کاتالان ها پیوست. همچنین انتظار می رود بلوگرانا با وجود این که قرارداد مسی به پایان رسیده، ولی در همین تابستان با فوق ستاره آرژانتینی تمدید کرده و او را حفظ کند.

ابهاماتی در مورد این که آیا این سه نفر می توانند همزمان کنار هم در تیم بازی کنند وجود دارد اما دپای اطمینان دارد که آن ها این مشکل را حل خواهند کرد. دپای می گوید:

"بازی کنار مسی شگفت انگیز خواهد بود و امیدوارم که امکان پذیر باشد. تیم به خصوصیات او احتیاج دارد و مهم است که همه چیز در این زمینه ساخته شود و او با ما بماند. استعدادهای زیادی در تیم حضور دارند. برای من خیلی خوب است که در کنار مسی بازی کنم و عناوین مختلفی کسب کنم. ما مهاجمان زیادی داریم اما از نظر من، خصوصیات آن ها از همدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، من توانایی ها و نقاط قوت متفاوتی نسبت به سرخیو آگوئرو یا هر بازیکن دیگری دارم. فکر می کنم هر سه ما سازگار و متفاوت هستیم، اما باید ببینیم اتفاقات چگونه رقم می خورد."

این بازیکن 27 ساله هلندی از تأثیر رونالد کومان روی خود گفته و معتقد است که آن ها دوباره با هم همکاری خوبی برای تیم اسپانیایی خواهند داشت. دپای در این زمینه گفت:

"كومان در سال های مهم فوتبالم، تأثیر زیادی بر من گذاشته است. او توانست تیم ملی هلند را تغییر مثبت دهد، روی من هم حساب کرد و به من اعتماد به نفس داد. حالا او می خواهد برای این ماجراجویی در بارسلونا روی من حساب کند؛ بنابراین بدون شک شخصیت مهمی برای من بوده است. او و نحوه تمرین او را می شناسم و این کمک می کند تا سازگاری با تیم برایم راحت تر شود. من می دانم که او از من چه انتظاری دارد. ما مدت طولانی است که با هم کار می کنیم."

9404