عکس؛ خوشحالی ریچارلیسون پس از دبل و حذف عربستان

عکس؛ خوشحالی ریچارلیسون پس از دبل و حذف عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - تیم المپیک برزیل با نتیجه سه بر یک در مقابل عربستان به پیروزی رسید و به یک چهارم نهایی المپیک صعود کرد.

برزیل ریچارلیسون

به گزارش فوتبالی، برزیل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در المپیک حضور پیدا کرده است و به نظر می رسد که ریچارلیسون مهم ترین ستاره این تیم است. ریچارلیسون پس از هت تریک در بازی آغازین مقابل آلمان در مقابل ساحل عاج نتوانست گلزنی کند اما در مقابل عربستان دبل کرد تا خودش را پنج گله و صعود برزیل را قطعی کند.

برزیل ریچارلیسون

عربستان هر چند که در گروه سختی قرار داشت و با سه شکست از مسابقات خارج شد اما هم در مقابل برزیل و هم در مقابل آلمان تا آخرین دقایق در مقابل شکست مقاومت کردند اما در نهایت از مسابقات کنار رفتند. برزیل در ابتدا با گل ماتیاس پیش افتاد اما الامری از عربستان بازی را به تساوی کشاند. برزیل با تساوی نیز می توانست صعود کند اما پیروزی صعودشان را دلچسب می کرد و ریچارلیسون با دو گل درخشید تا آنها صعودشان به یک چهارم نهایی را قطعی کنند و منتظر مشخص شدن حریفشان در این مرحله باشند.

ماتیاس

ریچارلیسون با ادامه این روند می تواند عنوان بهترین بازیکن مسابقات را کسب کند. این مهاجم با اجازه اورتون در بازیها حضور پیدا کرده و حالا با پنج گل ستاره بازیهاست.

ریچارلیسون ماتیاس کونیا

4125