پیروزی چلسی و منچسترسیتی و تساوی پاریسی ها در دیدارهای دوستانه

پیروزی چلسی و منچسترسیتی و تساوی پاریسی ها در دیدارهای دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های باشگاهی اروپا در فاصله باقی مانده تا آغاز رقابت های لیگ کشورهای مختلف این قاره، به برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات دوستانه فوتبال مشغول هستند تا از چند روز دیگر بتوانند با آمادگی کامل وارد فصل جدید رقابت های باشگاهی فوتبال شوند و به اهداف از پیش تعیین شده خود در طول فصل دست یابند.

به گزارش فوتبالی، در دیدارهای دوستانه‌ ای که شب گذشته در فوتبال قاره سبز برگزار شد، مسابقه تدارکاتی دو تیم انگلیسی به نفع آبی های لندنی به اتمام رسید. در این بازی، چلسی با بازگشتی که مقابل بورنموث رقم زد، موفق شد با گل‌ های بورخا و اوگبو با حساب دو بر یک نخستین دیدار دوستانه خود را با پیروزی به پایان برساند.

منچسترسیتی انگلستان به مصاف برنتفورد، دیگر تیم این کشور رفت و موفق شد با گل‌ های ریاض محرز و ساموئل ادوزی به پیروزی دو بر صفر دست یابد. منچسترسیتی قرار است به زودی و در رقابت جام خیریه انگلستان (چریتی شیلد) برابر لسترسیتی برود. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها اعلام کرده که در دیدار جام خیریه مقابل لسترسیتی از تیم اصلی بزرگسالان خود استفاده نخواهد کرد و برنامه ریزی انجام شده بر این اساس است که در این مسابقه با تیم رده سنی زیر بیست و سه سال این باشگاه به میدان برود.

پاریسن ژرمنی ها در پنجمین دیدار دوستانه خود رو در روی سویا از اسپانیا قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با گلزنی مائورو ایکاردی و همچنین به لطف گل دقایق پایانی ناگرا، دو بر دو مساوی شد.

9404