ادعای گاتزتا: سرمربی میلان پیشنهاد تاتنهام را رد کرد

ادعای گاتزتا: سرمربی میلان پیشنهاد تاتنهام را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی است که استفانو پیولی سرمربی میلان هیچ عجله‌ای بابت تمدید قراردادش با روسونری ندارد و در ابتدای تابستان نیز پیشنهاد تاتنهام را نیز رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی پنجاه و پنج ساله تنها سرمربی حاضر در سری آ است که قراردادش در تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد. میلان گزینه فعال کردن بند تمدید قراردادش تا سال 2023 را دارد و به همین دلیل هنوز مذاکره سران میلان با سرمربی سابق فیورنتینا و لاتزیو آغاز نشده است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیان آلگری سرمربی یوونتوس بیشترین دستمزد را در میان سرمربیان حاضر در سری آ ایتالیا دریافت می‌کند. گزارشات حاکی از آن است که او با سران بیانکونری قراردادی به ارزش هشت میلیون یورو در سال امضا کرده است. بعد از این سرمربی، ژوزه مورینیو سرمربی باشگاه رم با هفت میلیون یورو، مائوریسیو ساری سرمربی لازیو و سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر با چهار میلیون یورو در رد رده‌های بعدی قرار دارند. 

به هر حال پیولی هیچ عجله‌ای برای تمدید قراردادش با روسونری ندارد و نمی‌خواهد سران باشگاه میلان را فعلا تحت فشار بگذارد. در حال حاضر پیولی در تمرینات پیش فصل قرار دارد و این سرمربی نیز علاقه‌مند به ماندن در سن سیرو است و به همین دلیل پیشنهاد تاتنهام هاتسپر را در ابتدا تابستان رد کرد. 

4416