عکسی هنری از مسی در حال بالا انداختن پسرش در آب!

عکسی هنری از مسی در حال بالا انداختن پسرش در آب!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی آخرین روز های تعطیلات خود را سپری می کند و سعی می کند که این روز ها را به بهترین شکل ممکن بگذراند چرا که به زودی باید تصمیم بزرگی را پیرامون آینده اش بگیرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از اینکه به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا 2021 به قهرمانی رسید و توانست اولین جام ملی دوران حرفه ای خود را بالای سر ببرد، به همراه خانواده خود شامل همسر و سه پسرش به تعطیلات رفت. مسی در ابتدا به میامی رفت و پس از آن هم به جمهوری دومینیکن نقل مکان کرد تا آخرین روز های تعطیلات را در آنجا سپری کند.

به تازگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی تصویری را از فوق ستاره آرژانتینی به اشتراک گذاشته است که در آن، مسی پسر دومش، ماتئو را در قسمت استخر در ساحل به بالا پرتاب می کند تا دوباره در آب بیفتد. همسر مسی در توضیح این عکس نوشته است:"غروب خورشید این‌گونه است" و بدین ترتیب این عکس هنری را از مسی و پسرش به ثبت رسانده است که در حال انجام یک تفریح آبی تابستانه در زمان غروب خورشید هستند!

لیونل مسی و پسرش ماتئو رابطه جالبی دارند به طوری که به گفته مسی، این پسر برای اینکه لج مسی را در بیاورد همواره سعی می کرد طرفدار تیم های رقیب بارسلونا باشد اما با بزرگ شدن و فهمیده تر شدنش کم کم هوادار بارسلونا شده است!

1470