ریاست میرغفاری در دپارتمان فوتبال ساحلی منتفی شد

ریاست میرغفاری در دپارتمان فوتبال ساحلی منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- سه شنبه هفته گذشته بود که در "فوتبالی" حکم علی میرغفاری را به عنوان رییس جدید دپارتمان فوتبال ساحلی رسانه ای کردیم و این در حالی بود که سایت رسمی فدراسیون فوتبال هنوز به صورت رسمی، حکم او را منتشر نکرده بود.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که یکشنبه هفته گذشته حسن کامرانی فر سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال برای ریاست میرغفاری در دپارتمان فوتبال ساحلی حکم زده بود اما ظاهرا شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال از این اقدام کامرانی فر بی اطلاع بوده و حتی عزیزی خادم از کامرانی  فر گله کرده که چرا بدون خبر و هماهنگی او برای میرغفاری حکم زده است.

در حالیکه سه شنبه هفته گذشته تصویر حکم تنظیم شده میرغفاری در فوتبالی منتشر شد، در مورد این موضوع گمانه زنی شد که به دلیل تعطیلات چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته این حکم منتشر نشده است اما بخش خبری فدراسیون فوتبال در روزهای تعطیل پنجشنبه سی و یکم تیر و جمعه یکم مرداد هم کار کردند و البته حکم محرومیت 20 روزه رضا کرمانشاهی داور دیدار ملوان و بادران و احضار  فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران به کمیته انضباطی روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت. از این رو گمانه زنی مطرح شده در مورد اعلام نشدن حکم ریاست میرغفاری به دلیل تعطیلات کلا رد شد. البته کامرانی فر، حکم میرغفاری را داخل اتوماسیون اداری فدراسیون فوتبال قرار داده بود.

خبرهایی که به فوتبالی رسیده نشان می دهد که ریاست میرغفاری در دپارتمان فوتبال ساحلی منتفی شده هر چند که پریا شهریاری رییس سابق دپارتمان فوتبال ساحلی از سمتش کنار گذاشته شده و قرار است به زودی با هماهنگی رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتبال ساحلی رییس جدید دپارتمان فوتبال ساحلی معرفی شود. میرغفاری که سابقه داوری در لیگ های مختلف را دارد، در حال حاضر معاون اجرایی امامی فر، رییس مرکز ملی فوتبال است.

9697