واکنش هالند به شایعه پیشنهاد 175 میلیون یورویی چلسی

واکنش هالند به شایعه پیشنهاد 175 میلیون یورویی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند معتقد است که صد و هفتاد و پنج میلیون یورو، پول بسیار زیادی است. 

به گزارش فوتبالی، این روزها شایعات زیادی پیرامون آینده ارلینگ هالند به گوش می‌رسد. او از زمان پیوستنش به دورتموند موفق شده در پنجاه و نه بازی برای این باشگاه، پنجاه و هفت گل به ثمر برساند و حالا تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند و به نوعی در مرکز توجهات قرار گرفته است.

به نقل از سایت گل، رئال مادرید و چلسی دو تا از مشتریان اصلی مهاجم سابق ردبول سالزبورگ هستند. گزارشات حاکی از آن است که آبی‌های لندن در حال آماده سازی پیشنهاد 175 میلیون یورویی برای خرید او هستند و توماس توخل نیز اعلام کرد که جای بازیکنان با کیفیت در استمفورد بریج می‌باشد. اما هالند اعلام کرد که هنوز مذاکره‌ و ارتباطی با هیچ باشگاهی نداشته است و زمانی که از او راجع به پیشنهاد 175 میلیون یورویی پرسیده شد، گفت: "پیش از دیروز، حدود یک ماه با مدیربرنامه‌هایم هیچ صحبتی نداشته‌ام و فکر می‌کنم این جواب برای شما کافی باشد. امیدوارم 175 میلیون یورو شایعه باشد، زیرا پول بسیار زیادی برای خرید یک بازیکن محسوب می‌شود."

به غیر از رئال مادرید و چلسی، دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته‌اند.

4416