با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، نتیجه تست کرونای تولیسو مثبت شد

با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، نتیجه تست کرونای تولیسو مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - نتیجه آزمایش کرونای کورنتا تولیسو، بازیکن بایرن مونیخ مثبت اعلام شده و این بازیکن به قرنطینه رفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپوکس آلمان، با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ آلمان، نتیجه آزمایش کرونای کورنتا تولیسو، بازیکن فرانسوی این تیم مثبت بوده و این بازیکن از محل اردو و تمرینات تیم آلمانی خارج شده و تا زمانی که نتیجه آزمایش کرونایش منفی نشود، باید در قرنطینه بماند و اجازه بازگشت به جمه نفرات و تمرینات مونیخی ها را ندارد.

زمان یا چگونگی آلوده شدن کورنتا تولیسو به ویروس کرونا، به اندازه زمان بازگشت احتمالی وی به مونیخ در هاله ای از ابهام است و باشگاه بایرن مونیخ نیز از بیان جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرده است. اما احتمال می رود که این بازیکن فرانسوی در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آلمان در سال گذشته که روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد، دچار این ویروس و بیماری شده باشد.

بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، این جوان 26 ساله هم اکنون در زادگاه خود در کشور فرانسه در قرنطینه خانگی به سر می برد.

بایرن در فصل گذشته چندین مورد مثبت کرونا ویروس در تیم بزرگسالان خود داشت. از جمله توماس مولر که در جام باشگاه های جهان در قطر، نتیجه آزمایش کرونایش مثبت شده بود.

کورنتا تولیسو در طول مدت چهار سال حضور خود در بایرن مونیخ، تحت تاثیر بسیاری از مصدومیت ها بوده و اکنون مونیخی ها نام او را در لیست فروش باشگاه قرار داده اند. قرارداد این هافبک فرانسوی که 28 بازی (چهار گل زده) در فصل گذشته برای بایرن انجام داده است، در پایان فصل آینده به پایان می رسد.

9404