لک از بیرانوند عبور نکرد

لک از بیرانوند عبور نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پرسپولیس نتوانست از رکورد علیرضا بیرانوند در این تیم عبور کند.

به گزارش فوتبالی، حامد لک در بازی مقابل ماشین سازی با ثبت شانزدهمین کلین‌شیت، دستکش طلایی خود را در اولین سال حضورش در پرسپولیس قطعی کرد و امیدوار بود در دو بازی آخر تیمش در لیگ هم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد منتهی گل پیمان بابایی باعث شد تا لک در بهترین حالت، به رکورد علی بیرانوند در پرسپولیس برسد.

لک بعد از گلی که مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم دریافت کرد در بازی مقابل فولاد، آلومینیوم اراک و ماشین سازی دروازه تیمش را بسته نگه داشته بود.

در صورتی که لک جلوی تراکتور کلین‌شیت می‌کرد، این فرصت را داشت تا با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بازی هفته آخر مقابل پیکان، به رکورد 18 کلین‌شیت برسد و از رکورد 17 کلین‌شیت علیرضا بیرانوند عبور کند منتهی گل مهاجم تراکتور مانع رسیدن لک به هدفش شد و او نهایتا با رکوردی مشابه بیرانوند، لیگ بیستم را تمام خواهد کرد.

گلر اول قرمزها در نیم فصل اول مقابل تیم‌های سایپا، صنعت نفت، نفت مسجدسلیمان، پدیده، سپاهان، تراکتور، پیکان و گل گهر کلین شیت کرد و در نیم فصل دوم و در بازی با سایپا، صنعت نفت، نساجی، استقلال، مس، فولاد، آلومینیوم و ماشین سازی دروازه تیمش را بسته نگه داشت. 

تنها تیمی که توانست در هر دو بازی رفت و برگشت به لک گل بزند، ذوب آهن بود و دو تیم آلومینیوم و استقلال تنها تیم‌هایی هستند که دو گل به دروازه‌بان پرسپولیس زدند.

7655