آلگری: مسئولیت رونالدو و دیبالا زیاد است/ دو بار به رئال نه گفتم و از پرز ممنونم

آلگری: مسئولیت رونالدو و دیبالا زیاد است/ دو بار به رئال نه گفتم و از پرز ممنونم

پایگاه خبری فوتبالی - کنفرانس خبری مکس آلگری و آندرا آنیلی عصر امروز در تورین برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، امروز سرانجام کنفرانس خبری ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تازه برگشته یوونتوس برگزار شد و آندرا آنیلی، رئیس این باشگاه ایتالیایی نیز به همراه او در این مراسم حاضر شد. در ادامه می توانید مهم ترین صحبت های این دو نفر را بخوانید:

آندرا آنیلی:

"می خواهم اول از همه، به فدراسیون و تیم ملی ایتالیا پیروزی بزرگ در مسابقات قهرمانی اروپا را تبریک بگویم، پیروزی برای یک گروه بزرگ."

"اهداف مثل همیشه هستند؛ این که در بهار برای هر هدفی رقابتی باشیم و سپس برای آن بازی کنیم. دلیل به هم پیوستن مجدد ما، از روی دوستی نیست بلکه به این دلیل است که آلگری اعتبار نوشتن فصل جدید را دارد و به تیم مدیریت جدید اعتقاد دارد."

"دیگر نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم، بلکه فقط در مورد آینده صحبت می کنم. قرارداد او چهار ساله است زیرا این نشانه اعتماد است و اساس آن یک برنامه ریزی بلند مدت است."

"هیچ پیروزی ای، هرگز امری مسلم و بدیهی تلقی نمی شود، این برنده شدن صرفا تلاش و کار می خواهد. همان طور که مکس معتقد است، همه نمی توانند برنده شوند."

مکس آلگری:

"کارم را با انگیزه های زیادی شروع کرده ام و در ابتدا با بخشی از جوانان کار کردیم اما به مرور سایر بازیکنان به آن ها اضافه شدند. بیایید به آینده فکر کنیم."

"من تیمی را پیدا کردم که در دو سال گذشته سه جام کسب کرده است؛ کار خوبی انجام شده است."

"فقط می توانم تصور کنم که کار در مواقع اضطراری به لحاظ همه گیری کووید 19 چقدر دشوار بود. همه باید به خوبی مدیریت شوند چون با احتساب وجود این بیماری، سال آینده نیز مهم خواهد بود."

"دیبالا بسیار با انگیزه است."

"رونالدو یک قهرمان بزرگ و یک بازیکن باهوش است. دیروز با او صحبت کردم، همان طور که با بقیه بازیکنان هم صحبت کردم. به او گفتم که این یک سال مهم است و او مسئولیت بیشتری دارد زیرا تیم جوان است و کم تجربه."

"پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد که ما هر روز بر روی آن ها کار خواهیم کرد. من یوونتوس را انتخاب کردم و این برای من مسئولیت بزرگی در قبال باشگاهی است که از آن بسیار سپاسگزارم که این فرصت را به من داده است که به مربیگری برگردم و برنده شوم."

"اشتیاق زیادی برای کار پیدا کردم؛ شرایط برای داشتن یک فصل عالی وجود دارد. بسیاری از بازیکنان هدف های بزرگی در سر دارند و این برای من خوشحال کننده است."

"چرخه جدیدی از کار آغاز می شود. آن چه در قدیم انجام شده، اکنون متعلق به تاریخ است. اهداف جدیدی برای به دست آوردن وجود دارد. من افتخار می کنم که یووه با من تماس گرفت و هواداران ابراز محبت کردند. از همان روز اول امتیازگیری مهم خواهد بود."

"جوانان زیادی در این جا حضور دارند، آن ها یک ارزش افزوده و آینده باشگاه خواهند بود و سپس افراد با تجربه تری مانند کیلینی، بونوچی و رونالدو هستند که برای بقیه نمونه و الگو خواهند بود."

"امسال سال بسیار مهمی برای دیبالا خواهد بود و من از او انتظارات بسیار زیادی دارم."

"ربیو از برخی خصوصیات مهم برخوردار است. من فکر می کنم برای این کیفیت ها، 3 گل در هر فصل خیلی کم است و باید بیشتر گل بزند. من خوش شانس هستم که بازیکنان زیادی دارم که می توانند گل بزنند."

"در سری آ مربیان خوب زیادی وجود دارند. ما باید راهی بسازیم که ما را به قهرمانی برساند. قهرمانی؟ باید خواسته همه باشد. در ضمن ابتدا باید نیم فصل اول را رد کرد."

"پنج تعویض؟ یک فرصت خوب، این مربی است که می تواند تعویض ها را به بهترین شکل مدیریت کند."

"کولوسفسکی بازیکن بسیار با کیفیتی است و باید در تمامی ابعاد رشد کند تا بتواند توان واقعی خود را نشان دهد."

"دیبالا همچنین گل های شگفت انگیز از روی ضربه ایستگاهی را به ثمر می رساند."

"از سه شنبه آینده کل تیم را در دسترس خواهم داشت. از آن مرحله به بعد، باید راه ایجاد تعادل بین بازی خوب و نتیجه گرفتن را در مراحل مختلف فصل پیدا کنم."

 "دیبالا جلوتر از بونوچی و در نبود کیلینی کاپیتان تیم من خواهد بود؛ چون بونوچی یک فصل از تیم رفت و بعد برگشت."

"توجهی به برنامه بازی ها ندارم و هر زمان که بخواهند، ما بازی خواهیم کرد."

"برناردسکی بازیکن مهمی است که با ذهنیت درستی برمی گردد."

"من دو بار به رئال مادرید نه گفتم؛ من از رئال به خاطر فرصتی که به من دادند تشکر می کنم اما عشق من به یووه بود. از پرز بابت پیشنهاد خوبش تشکر می کنم."

 "دیبالا ماسک یا سییییوو؟ به شخصه هنوز خوشحالی بعد از گلی در حد خوشحالی روبن بعد از زدن گل در اولدترافورد به منچستر ندیدم."

9404