اظهارنظر جنجالی؛ پرداخت 200 میلیون یورو برای خرید هالند دیوانگی است

اظهارنظر جنجالی؛ پرداخت 200 میلیون یورو برای خرید هالند دیوانگی است

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس سامر در خصوص شایعات انتقال ارلینگ هالند، مهاجم پر طرفدار بروسیا دورتموند آلمان به اظهار نظر پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپوکس آلمان، بحث ماندن یا جدا شدن ارلینگ هالند، مهاجم جوان نروژی بروسیا دورتموند آلمان از همان روزهای ابتدایی حضور او در این باشگاه، یک بحث داغ و پر حاشیه در نشریات و رسانه های اروپایی بود. به گزارش این نشریه آلمانی، ماتیاس سامر، بازیکن سابق و مشاور کنونی باشگاه بروسیا دورتموند، در خصوص شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این بازیکن نروژی به رسانه ها چنین می‌ گوید:

"من در جایگاه آکی واتسکه (مدیر اجرایی باشگاه دورتموند) یا یک هوادار نیستم. اما فکر می‌ کنم ارلینگ هالند در دورتموند می‌ ماند. تمامی جلسات مختلف مدیران و مسئولان تیم درباره این موضوع و بحث های درون باشگاه در حال حاضر این نتیجه را به همراه داشته است. اما اگر یک دیوانه پیدا شود و بخواهد برای هالند مثلا مبلغ دویست میلیون یورو بپردازد، من چگونه می‌ توانم سهامداران باشگاه را برای حفظ او متقاعد کنم؟!"

مهاجم زیرک و خطرناک نروژی باشگاه دورتموند آلمان در ژانویه سال ۲۰۲۰ با مبلغ بیست میلیون یورو از تیم سالزبورگ راهی وستفالن شد و قراردادی چهار ساله را با زنبورها امضا کرد. به گفته مطبوعات و رسانه های آلمانی و اروپایی، بند خروج قرارداد ارلینگ هالند در فصل تابستان سال ۲۰۲۲ فعال می‌ شود و تیم‌ ها می‌ توانند با مبلغ هفتاد میلیون یورو او را به خدمت بگیرند و از جمع دورتموندی ها جدا کنند.

9404