بازیکنی که بدترین کاشته دنیا را زد؛ شوت به بیرون استادیوم!

بازیکنی که بدترین کاشته دنیا را زد؛ شوت به بیرون استادیوم!

پایگاه خبری فوتبالی - امیل هولم دفاع کناری سوئدی شب گذشته توانست عنوان یکی از بدترین کاشته زن های فوتبال دنیا را از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، استفاده از ضربات ایستگاهی آسان نیست اما بازیکنی که با اعتماد به نفس پشت آن می رود باید حداکثر تلاش خود را انجام بدهد تا از آن بهره ببرد. هولم در بازی لیگ دانمارک میان "سوندریسکه" و "وایله" پشت ضربه قرار گرفت. این بازیکن 21 ساله سعی کرد که ضربه خوبی را بزند اما ضربه اش به حدی بد بود که از استادیوم خارج شد!

حقیقتا خیلی سخت است که یک بازیکن ضربه کاشته را به حدی بد بزند که از استادیوم خارج شود اما بازیکن سوئدی موفق شد چنین کاری انجام بدهد. هولم در واکنش به این ضربه وحشتناک لبخند تلخی زد و به خط دفاعی تیمش برگشت. 

هواداران در شبکه های اجتماعی به این ضربه واکنش نشان دادند چرا که برخی اعتقاد دارند که این یکی از بدترین ضربات کاشته تاریخ فوتبال بوده است. هولم در 20 بازی خود برای تیم سوندریسکه توانسته پنج گل به ثمر برساند و میانگین هر چهار بازی یک گل را داشته که برای یک مدافع آمار بدی نیست اما به نظر می رسد که باید روی ضربات ایستگاهی خیلی بیشتر کار کند و احتمالا خودش با دیدن این واکنش ها سعی خواهد کرد که ضربات بهتری به توپ بزند.

4125