ذوق‌زدگی ستاره سابق چلسی از ورود به دنیای بوکس

ذوق‌زدگی ستاره سابق چلسی از ورود به دنیای بوکس

پایگاه خبری فوتبالی - جو کول اسطوره چلسی، بوکس بازی کردن را برای تقویت قوای ذهنی توصیه می کند چرا که به گفته خودش اولین مسابقه بوکس خود را "به شدت دوست داشته است."

به گزارش فوتبالی، هافبک 39 ساله سابق تیم ملی انگلیس گفته است که ورود به رینک بوکس یک "رهایی عالی" برای او پس از شیوع ویروس کرونا بوده است و این اتفاق یکی از "بزرگترین هیجانات از زمان بازنشستگی" از فوتبال در سال 2018 را به او داده است.

ستاره سابق وستهام و لیورپول مسابقه بوکسی را با مکس تریوز داد. ستاره سابق چلسی ویدیویی از مسابقه اش را منتشر کرده و نوشته:"عاشقش شدم" و یکی از هواداران نیز به شوخی لقب "جو کولزاگه" را به یاد "جو کالزاگه" بوکسور سرشناس ولزی برای او انتخاب کرده است.

جو کول که در تصاویر کاملا مشخص است که روی حرکات بوکس کار کرده است به نظر می رسد که تصمیم گرفته است که این رشته رزمی را محک بزند. این ستاره که 56 بازی ملی داشته است چند ضربه محکم به سر تریوز می زند.   برنده این مسابقه مشخص نیست هر چند که به نظر می رسد کول از آن خیلی لذت برده چرا که می گوید:" حقیقتا عاشق اولین مبارزه ام شدم. این یکی از بزرگترین هیجانات را از زمان بازنشستگی از فوتبال به من داد. از باشگاه بوکس "کوبوکهرستیل" و رقیبم مکس تریوس تشکر می کنم. یک مرد عالی که چند ضربه دوست داشنی من زد. این مسابقه باعث شد تا احترام من به بوکسورها بسیار بیشتر شود چرا که ورود به رینگ بوکس به یک توجه و تعهد ویژه از جانب هر زن یا مردی نیاز دارد. در طول دوران قرنطینه نیاز به تمرکز داشتم و می خواستم کاری را پیدا کنم که من را به چالش بطلبد تا بتوانم بهترین عملکرد ذهنی خود را داشته باشم و بوکس بهترین رهایی برای من بود."

4125