منوتی: آگوئرو می تواند جای خالی سوارز را در بارسلونا پر کند

منوتی: آگوئرو می تواند جای خالی سوارز را در بارسلونا پر کند

پایگاه خبری فوتبالی - سزار لوئیس منوتی خوشحال است که در فصل آینده می تواند هنرنمایی یک زوج آرژانتینی را کنار هم در نیوکمپ ببیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، سزار لوئیس منوتی، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین معتقد است که سرخیو آگوئرو می تواند جای لوئیس سوارز را برای بارسلونا و مسی پر کند و انتظار می رود که در کنار یک آرژانتینی دیگر به نام لیونل مسی، در این باشگاه پیشرفت کند.

بلوگرانا در سال 2020 در تصمیمی عجیب، لوئیس سوارز را به یکی از رقبای مستقیم خود یعنی اتلتیکو مادرید واگذار کردند.

منوتی، سرمربی سابق بارسلونا و آرژانتین در گفتگو با رسانه ها گفت: "مسی دوست خوبی برای سوارز بود؛ من هنوز نمی دانم که بارسلونا چگونه او را به راحتی از دست داد و حسی خوبی نسبت به این تصمیم بلوگرانا نداشتم. فکر می کنم مسی هم همین احساس را داشته باشد ولی در حال حاضر آگوئرو با اوست؛ آن ها همیشه با هم هستند و رابطه بسیار خوبی دارند. مسی از بودن کنار آگوئرو که شخصیتی بسیار جداب و جالب دارد، بسیار خوشحال است."

منوتی امیدوار است که اختلافات برای تمدید قرارداد مسی با آبی اناری ها حل و فصل شده و قرارداد جدید به زودی امضا شود. وی در این خصوص افزود: "مسی به هر نحوی بهترین است: از لحاظ جسمی او بازیکنی است که همیشه آماده است و این آمادگی، به او کمک می کند تا کمتر مصدوم شود. مسی را به عنوان یک انسان عاطفی می شناسم. او فوتبالیستی است که بر خلاف خیلی از بازیکنان، منافع تیمش را به منافع خودش ترجیح می دهد و همین مورد نشانگر سختی مسئولیت او در تیمش است."

9404