مهاجم سابق چلسی و اتلتیکومادرید در آستانه پیدا کردن مقصد جدیدش

مهاجم سابق چلسی و اتلتیکومادرید در آستانه پیدا کردن مقصد جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی -  تا چند هفته پیش احتمال حضور دیگو کاستا در ترکیه خیلی کم بود چرا که مدیران بشیکتاش نظر متفاوتی در موردش داشتند.

به گزارش فوتبالی، مدیر بشیکتاش با خرید کاستا موفق بود اما یالچین سرمربی تیم او را از نظر بدنی آماده نمی دید و به نظر می رسید که تمرکز اصلی این تیم روی خرید دیگو گودین است. اما به نظر می رسد که تمرینات اختصاصی دیگو کاستا در ماه های اخیر نتیجه بخش بوده است و شانس حضورش در بشیکتاش قوت گرفته است. نیکو شیرا خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بشیکتاش به دیگو کاستا پیشنهاد قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه سه میلیون یورو را داده است.

حالا نوبت دیگو کاستا است که جواب نهایی را بدهد. این بازیکن که از زمان گذشته و با فسخ قراردادش با اتلتیکو بدون تیم است در حال حاضر با پیشنهاد حضور در لیگ پرتغال مواجه است. کاستا تا پایان فصل با تیم مادریدی قرارداد داشت اما ترجیح داد که قراردادش را فسخ کند. مهاجم سابق چلسی فعلا با تیمی به توافق نرسیده و در سن 32 سالگی بدون تیم است.

دیگو کاستا حالا باید مقصد آینده خود را روشن کند و ممکن است که در بشیکتاش با گودین هم تیمی سابقش در اتلتیکو مواجه شود. اتلتیکو پس از رفتن کاستا به سراغ خرید موسی دمبله از المپیک لیون رفت که مهاجم فرانسوی عملکرد جالبی نداشت. حالا تیم مادریدی در صدد جذب گریزمان از اتلتیکو مادرید است.

4125