جانشین سانچو در تمرین زنبورها حاضر شد

جانشین سانچو در تمرین زنبورها حاضر شد

پایگاه خبری فوتبالی - دُنیل مالن، مهاجم بیست و دو ساله آیندهوون امروز در تمرینات دورتموند شرکت کرد تا یک گام دیگر به حضور در جمع زنبورها نزدیک‌ تر شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بروسیا دورتموند آلمان دو روز قبل اعلام کرد دنیل مالن در آزمایشات پزشکی این باشگاه شرکت کرده و پیش از نهایی شدن جزئیات قرارداد انتقال ۳۰ میلیون یورویی، این بازیکن با مجوز باشگاه قبلیش آیندهوون هلند در تمرینات تیم جدیدش شرکت می‌ کند.

دنیل مالن که سابقه حضور در آکادمی باشگاه آرسنال انگلستان را نیز دارد، فصل قبل با به ثمر رساندن نوزده گل و ارسال هشت پاس‌ گل برای هم تیمی های خود، در لیگ اردیویسه هلند عملکرد درخشانی از خودش به نمایش گذاشت. دنیل مالن اکنون در سیگنال ایدونا پارک جانشین جیدون سانچویی می‌ شود که در چند روز گذشته و در جریان نقل و انتقالات تابستانی و پس از شایعات و حواشی بسیار زیاد، بالاخره به تیم منچستر یونایتد انگلیس پیوست و جزو شاگردان اوله گونار سولسشر در اولدترافورد شد تا فوتبال خود را در فصل آینده در لیگ برتر انگلستان دنبال کند.

جیدون سانچو همچنین همراه با تیم ملی فوتبال انگلیس در رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) نیز حضور داشت و نقش پر رنگی نیز در حواشی مربوط به ضربات پنالتی دیدار فینال مقابل ایتالیا ایفا کرد.

9404