شروع ناخوشایند کاپیتان سابق رئال مادرید در پاریس: مصدومیت در تمرینات

شروع ناخوشایند کاپیتان سابق رئال مادرید در پاریس: مصدومیت در تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس در تمرین هفته گذشته از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده است و به گفته باشگاه پاریسن ژرمن در یک هفته آینده نمی تواند در تمرینات شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، راموس در لیست پوچتینو برای پنجمین بازی دوستانه تیمش در پیش فصل مقابل سویا قرار نگرفت و بدین ترتیب نمی تواند در مقابل تیم دوران نوجوانی خود در این بازی که در شهر فارو در پرتغال برگزار می شود، حضور داشته باشد. باشگاه فرانسوی حس می کند که مصدومیت راموس در ادامه مصدومیتی است که در فصل گذشته در رئال مادرید داشته اما به تدریج به آمادگی کامل خواهد رسید و به تمرینات برمی گردد.

رافینیای برزیلی دیگر بازیکنی است که به علت مصدومیت مقابل سویا حضور نخواهد داشت. خوان برنات نیز که به ریکاوری از مصدومیتش می پردازد نیز به طور قطع در این بازی حضور نخواهد داشت.  البته برخی بازیکنان نظیر دوناروما، وراتی، دی ماریا، پاردس، نیمار و مارکینیوش نیز هنوز در تعطیلات هستند و به تمرینات تیم پاریسی ملحق نشده اند. بازیکنانی نظیر امباپه، کیمپمبه، واینالدوم و دانیلو پریرا نیز تازه به تمرینات اضافه شده اند و هنوز در امادگی کامل نیستند.

آندر هررا، ایکاردی، تیلو کهرر، لایوین کورزاوا و کیلور ناواس شاخص ترین چهره های پی اس جی در بازی دوستانه این تیم مقابل سویا خواهند بود.

4125