گاف بزرگ درباره بازیکن سابق پرسپولیس؛ بشار رسن به اینتر می‌رود!(عکس)

گاف بزرگ درباره بازیکن سابق پرسپولیس؛ بشار رسن به اینتر می‌رود!(عکس)

پایگاه خبری فوتبال – آیا  بازیکن سابق پرسپولیس فوتبالش را در ایتالیا ادامه خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، بشار رسن که از پرسپولیس راهی لیگ ستارگان قطر شد تا در قطر اس‌سی به بازی کند، حالا و طبق ادعای برخی رسانه‌های عربی مورد توجه باشگاه اینتر ایتالیا قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از منابع عراقی نشان می‌دهد که هافبک تیم ملی عراق از ایتالیا پیشنهاد دارد اما قهرمان فصل گذشته سری A مشتری این بازیکن نیست و گویا تیمهایی مثل پارما و ونتزیا و برشا به دنبال این بازیکن عراقی هستند.

اینکه چرا نام اینتر به عنوان مشتری بازیکن سابق پرسپولیس منتشر شده، احتمالا به خاطر اشتباه رسانه‌های عربی بوده چرا که برادران اینزاگی هدایت اینتر و برشا را به عهده دارند.

برادران اینزاگی

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر است و هیچ برنامه‌ای برای جذب رسن ندارد و  فیلیپو اینزاگی که هدایت برشا در سری B را به عهده دارد، طرفدار سبک بازی هافبک تیم ملی عراق است.

درباره بشار رسن بد نیست به این نکته اشاره کنیم که با توجه به حضور خاوی مارتینز در قطر اس‌سی احتمال جدایی او از تیم قطری وجود دارد.

رسن پیش از این در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که بعد از جام جهانی زیر 17 سال در سال 2013، پارما به دنبال او بود اما این بازیکن پیشنهاد باشگاه ایتالیایی را رد کرد و حالا باید دید بازیکن سابق پرسپولیس نهایتا چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

2654