عیسی‌زاده: تمام قد پشت پورموسوی هستیم / باید مشکلات بین خود ۲ باشگاه حل شود

عیسی‌زاده: تمام قد پشت پورموسوی هستیم / باید مشکلات بین خود ۲ باشگاه حل شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان طی بیانیه‌ای ضمن حمایت از سرمربی تیم خود پس از اتفاقات رخ داده در دربی فوتبال خوزستان مقابل تیم فولاد، گفت: اصرار داریم این‌گونه مشکلات ابتدا در نشست‌های دوستانه بین کادر فنی و مدیریتی هر دو باشگاه حل و فصل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، باشگاه صنعت نفت آبادان در یک بیاینه از سوی علی‌ عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه، توضیحاتی درخصوص دیدار این تیم مقابل فولاد ارائه داده است که در زیر می‌خوانید.

"بنام خداوند جان و خرد، کز او برتر اندیشه بر نگذرد

با عرض سلام و احترام به ارواح طیبه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و مردم شریف و فوتبال فهم استان خوزستان؛ علی‌رغم تمایل شخصی و صرفا بر پایه وظیفه و مسئولیت سازمانی لازم دانستم موضع موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان را در قبال اتفاقات رخ داده در دیدار بین تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در معرض نگاه و قضاوت مردم شریف و رنجدیده استان و جامعه فوتبال قرار دهم.

قبل از هر حرف و کلامی جا دارد به عنوان مدیرعامل تیم محبوب و مردمی صنعت نفت آبادان از همه اهالی شریف استان زرخیز اما محروم خوزستان عذرخواهی نمایم، چرا که نه تنها نتوانستیم اندکی از کوه مشکلات شما بکاهیم، بلکه با آن‌چه که در پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان و مصاحبه‌های بعد از آن رخ داد، نمک پاش دل ریش‌تان هم شده‌ایم.

حرمت باشگاهی پر سابقه و به یادگار مانده از جام تخت جمشید به نام صنعت نفت آبادان از یک سو و تیم محبوب و دوست داشتنی فولاد خوزستان از سوی دیگر و روابط عمیق و دوستانه این دو باشگاه محبوب و مردمی می‌طلبید که همه ما از کادر مدیریت و کادر فنی هر دو باشگاه با اندکی گذشت و تواضع و نگاه داشتن حرمت یکدیگر، بلافاصله اسب خشم و رفتارهای احساسی را رام و مهار کرده و از بروز بحران‌های بعدی این مشکل جلوگیری می‌کردیم.

مدیریت موسسه فرهنگی صنعت نفت آبادان همچنان اصرار دارد؛ این‌گونه مشکلات ابتدا در نشست‌های دوستانه بین کادر فنی و مدیریتی هر دو باشگاه حل و فصل گردد اما در غیر این‌صورت، تمام قد پشت سرمربی زحمتکش و خوزستانی خود خواهد ایستاد و اجازه تضییع حقوق شهروندی ایشان را به کسی نخواهد داد.

و اما با توجه به این‌که در مصاحبه‌های مکرر دوستان، از جایگاه تیم صنعت نفت در لیگ برتر به عنوان یک دست آویز برای حمله به سرمربی تیم صنعت نفت استفاده شده است، مراتب ذیل را جهت تنویر افکار عمومی ایفاد می‌نماید:

- به یقین از شش سال پیش تا کنون بودجه سالیانه اختصاص داده شده به تیم صنعت نفت در کل این شش سال کمتر از بودجه یک سال هر کدام از تیم‌های متمول صنعتی می‌باشد.

- اگر قرار بود شاخص بهره‌وری عملکرد باشگاه‌ها محاسبه و رسانه‌ای شود آن وقت همه مردم شریف ایران متوجه می‌شدند که باشگاه صنعت نفت آبادان برای کسب هر امتیاز در فصل گذشته کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان و در فصل جاری با توجه به نرخ صد درصدی تورم زیر ۴۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است، در حالیکه برخی باشگاه‌های صنعتی برای کسب هر امتیاز حداقل ۱۰ برابر ما یعنی حدود ۴ میلیارد تومان برای کسب هر امتیاز هزینه کرده‌اند.

- تیم صنعت نفت آبادان اگرچه از بودجه‌ای همانند تیم‌های صنعتی برخوردار نیست اما با افتخار اعلام می‌کند که علی‌رغم مشکلات عظیم مالی و زیر ساختی همچنان یکی از جوان‌ترین، بومی‌ترین، پرتلاش‌ترین و شریف‌ترین تیم‌های فوتبال کشور بوده، هست و خواهد بود.

در پایان برای فوتبال کشور و خصوصا فوتبال استان خوزستان آرامش و آینده‌ای روشن آرزومندم.

علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه"

7474