مهاجم مورد نظر لیورپول و تاتنهام در یک بازی دوستانه هفت گل زد

مهاجم مورد نظر لیورپول و تاتنهام در یک بازی دوستانه هفت گل زد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول پس از خرید ابراهیما کوناته برای حل مشکلات دفاعی خود با مبلغ 40 میلیون یورو حالا تصمیم گرفته است که به سراغ تقویت خط حمله اش برود.

به گزارش فوتبالی، سرخ ها در نظر دارند که خریدی را در خط حمله داشته باشند. یکی از گزینه های آنها برایان گیل بود که پس از درخشش در سویا انتقالش به تاتنهام قطعی شده است. اما مطبوعات انگلیس خبر داده اند که تاتنهام و لیورپول در حال حاضر شرایط خرید دوشان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا را دنبال می کنند. 

ولاهوویچ که در فیورنتینا درخشان بوده است در بازی دوستانه فیورنتینا و فولینیو در روز یکشنبه هفت گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه یازده بر صفر پیروز شود. ستاره فیورنتینا در این بازی فقط 45 دقیقه حضور داشت.

ولاهوویچ که 190 سانتی متر قد دارد پس از آن که در فصل گذشته در لیگ ایتالیا 21 گل به ثمر رساند مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار دارد و به نظر می رسد که با ثبت این هفت گل در یک نیمه ثابت کرد که فصل جدید را با روحیه بالایی آغاز کرده است. البته فیورنتینا همه تلاش خود را می کند تا قرارداد دوشان را حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کند. تیم ایتالیایی به او پیشنهاد تمدید با دستمزد سالانه سه میلیون یورو را داده است. البته ولاهوویچ در تلاش است تا رقم فسخ قرارداد 70 میلیون یورویی را در قرارداد جدیدش قرار بدهد تا راه را به روی جدایی خود در آینده باز نگه دارد.

4125