توخل: برخی از بازیکنان چلسی درخواست خروج از باشگاه را داده‌اند

توخل: برخی از بازیکنان چلسی درخواست خروج از باشگاه را داده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمان چلسی تائید کرد که چندین تن از بازیکنان این باشگاه همچون تامی آبراهام و دنی درینک واتز درخواست خروج از باشگاه داده‌اند و به احتمال قوی از چلسی جدا خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته چلسی توانست در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و همچنین به موفقیت بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنند. آن‌ها در فینال این رقابت‌ها با پیروزی مقابل منچسترسیتی به دومین قهرمانی خود در این تورنمنت دست پیدا کردند. 

به نقل از سایت گل، از زمان شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چندین بازیکن قرضی چلسی به این باشگاه بازگشته‌اند و توخل نیز به همه فرصت نشان دادن توانایی‌های خود داده است، اما گفته می‌شود که قطعا چند بازیکن این باشگاه را ترک خواهند کرد. توخل در این باره به وبسایت رسمی باشگاه چلسی گفت: "تا حالا به چنین مشکلی برنخورده بودم. البته از این مشکل نمی‌ترسم، اما کنجکاو بودم که ذهنیت بازیکنان را ارزیابی کنم، زیرا چند نفر از آنان، خانواده خود را رها کرده و به این جا آمدند و برخی دیگر نیز می‌خواهند به باشگاه‌های فصل گذشته خود بازگردند. بعضی از این بازیکنان چند جلسه تمرینی را با ما سپری کردند و قطعا شانس ماندن در چلسی را دارند و بعضی از آن‌ها ممکن است باشگاه را ترک کنند."

4416