رویس: می‌توانیم بر بایرن مونیخ غلبه کنیم و قهرمان بوندس لیگا شویم

رویس: می‌توانیم بر بایرن مونیخ غلبه کنیم و قهرمان بوندس لیگا شویم

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رویس ستاره آلمانی باشگاه دورتموند مدعی است که آن‌ها ترکیب و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند و می‌توانند در فصل آینده بر بایرن مونیخ چیره شوند. 

به گزارش فوتبالی، بروسیا دورتموند از فصل 2011-12 هیچ وقت دیگر نتوانست قهرمان بوندس لیگا شود و تنها پنج بار به مقام نایب قهرمانی برسد و در این 9 فصل فقط بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شد. زنبورها در فصل گذشته توانستند به سختی در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند و مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنند، با این حال در دی اف بی پوکال با پیروزی 4-1 برابر لایپزیش به قهرمانی رسیدند. 

به نقل از سایت گل، رویس در یک کنفرانس مطبوعاتی در کمپ تمرینی پیش فصل دورتموند در کشور سوئیس گفت: "ما ترکیب لازم برای قهرمانی در لیگ آلمان را داریم و می‌توانیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مراحل بالاتر نیز صعود کنیم. خیلی چیزها باید کنار یک دیگر قرار بگیرند، اما ما پتانسیل بسیار بالایی داریم. فقط باید در طول فصل این را به همگان نشان دهیم. همچنین به کمی شانس در برخی از دیدارها نیاز داریم. ما با تعصب و جنگندگی برای پیراهن باشگاه خواهیم جنگید و هواداران دوست دارند که چنین چیزی را مشاهده کنند."

4416