عکس جالب رونالدو با گروه موسیقی "کالِما" در پایان تعطیلات

عکس جالب رونالدو با گروه موسیقی "کالِما" در پایان تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر یوونتوس، به تعطیلات خود خاتمه داده و از امروز به طور رسمی به تمرینات یوونتوس بازگشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پس از حذف از رقابت های یورو 2020 به همراه تیم ملی پرتغال راهی تعطیلات شده بود، تعطیلات که اکنون بالاخره به پایان رسید و رونالدو در ابتدا خوش و بشی با هواداران یوونتوس داشت و به آن ها امضا داد و در نهایت در تمرینات یوونتوس هم حضور داشت.

اما کریستیانو رونالدو در آخرین بخش تعطیلات خود، دیداری با گروه خوانندگی "کالِما" داشته است. این گروه موسیقی دو خواننده اصلی شامل آنتونیو مندس فریرا و فرادیک مندس فریرا دارد که دو برادر هستند.

این بند موسیقی پس از دیدار با کریستیانو رونالدو در حساب خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار این عکس، توصیفات ویژه ای را درباره کریستیانو رونالدو مطرح کرد و نوشت:" بودن در کنار CR7 برای اولین بار. چه انسان شگفت انگیزی. دنیا یک مثال واقعی از قهرمانی فوق العاده در زندگی دارد." همچنین کریستیانو رونالدو از این بند موسیقی به خاطر کارهای آن ها تشکر کرده است و به نظر می رسد که رونالدو از کسانی است که کار های آن ها را پیگیری می کند.

1470