ترکیب فصل بعد رئال مادرید از نگاه وبسایت هو اسکورد

ترکیب فصل بعد رئال مادرید از نگاه وبسایت هو اسکورد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران هم در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار گرفته است تا پس از سرخیو راموس، دومین مدافع وسط ثابت رئال مادرید در سال های اخیر هم در مسیر جدایی باشد و خط دفاعی رئال مادرید به طور کلی دچار تغییر و تحول شود.

به گزارش فوتبالی، اما در این روز ها، پیش بینی های مختلفی از ترکیب تیم های بزرگ اروپایی برای فصل آینده می شود. هنوز مدت زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و تیم ها می توانند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند و آن بازیکنانی را هم که نمی خواهند به فروش برسانند. رئال مادرید در زمینه جذب بازیکن در این تابستان منفعل عمل کرده است و خرید خاصی نداشته و تنها آلابا را جذب کرده که آن هم از قبل آمده بود.

از سویی حرف و حدیث های زیادی پیرامون کیلیان امباپه مطرح است و گفته می شود که رئال مادرید به دنبال جذب این بازیکن تا آخرین روز های این تابستان است. وب‌سایت هو اسکورد یک ترکیب احتمالی را طبق پیش بینی های خودش برای رئال مادرید فصل آینده تنظیم کرده است که در این ترکیب، مثلث بنزما هازارد امباپه در خط حمله رئال مادرید قرار می گیرد یعنی به اعتقاد هو اسکورد، امباپه در این تابستان به رئال مادرید خواهد رفت.

از سویی در خط دفاعی این ترکیب، در کنار داوید آلابا از ناچو فرناندز استفاده شده است چرا که هو اسکورد معتقد است که تمدید قرارداد ناچو بی دلیل نبوده و این مدافع اسپانیایی قرار است بالا تر از ادر میلیتائو قرار بگیرد و مدافع وسط ثابت رئال مادرید در کنار آلابا شود.

1470