پوگبا در مسیر جدایی از منچستریونایتد به خاطر واران؟

پوگبا در مسیر جدایی از منچستریونایتد به خاطر واران؟

پایگاه خبری فوتبالی - بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران معتبر در حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا گفته اند که رافائل واران در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار دارد و مدافع فرانسوی به زودی تست های پزشکی منچستر یونایتد را پشت سر خواهد گذاشت و پس از آن این انتقال میان رئال مادرید و منچستر یونایتد به طور رسمی اتفاق می افتد.

به گزارش فوتبالی، اما رفتن رافائل واران برای منچستریونایتد تبعاتی هم خواهد داشت چرا که این باشگاه هم نیاز به فروش بازیکن برای تامین بودجه مورد نیاز برای خرید رافائل واران دارد. بازیکنی که احتمال جدایی اش بسیار بالا است، پل پوگبا، هافبک فرانسوی است که از پاریسن ژرمن و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی او نام برده می شود. پوگبا در ماه های اخیر حرف و حدیث های زیادی را اطراف خودش داشته است و به نظر می رسد که از شرایطش در یونایتد راضی نیست و در مسیر جدایی از باشگاه قرار دارد.

به گفته اسکای اسپورت، پاریسن ژرمن به تازگی تماس ها و مذاکرات خود با منچستریونایتد را بر سر پل پوگبا آغاز کرده است و از سویی به گفته ESPN، پوگبا احساس می کند که دیگر در منچستریونایتد به اندازه کافی حضور داشته و اکنون به دنبال چالشی جدید است. باید دید که آینده این بازیکن چه خواهد شد و در نهایت راهی پی اس جی می شود یا خیر.

1470