عکس؛ از تیم رویایی فینال دسیما چند نفر در رئال مادرید باقی مانده است؟

عکس؛ از تیم رویایی فینال دسیما چند نفر در رئال مادرید باقی مانده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جدایی رافائل واران از رئال مادرید را هم باید قطعی دانست و این بازیکن به زودی به طور رسمی راهی منچستر یونایتد خواهد شد تا پس از سرخیو راموس، دیگر مدافع وسط ثابت رئال مادرید در سال های اخیر هم از این باشگاه جدا شود و یک تحول اساسی در خط دفاعی رئال مادرید صورت بپذیرد.

به گزارش فوتبالی، اگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 برگردیم، که در آن رئال مادرید در یک فینال دراماتیک در پایان 120 دقیقه با نتیجه 4 بر 1 اتلتیکو مادرید را شکست داد، با یک تیم رویایی از رئال مادرید مواجه می شویم که بازیکنان بسیار خوبی داشت و توانست در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد. این ترکیب به مرور در این سال ها از هم پاشیده شده است و عناصر کلیدی آن کنار رفته اند و از رئال مادرید جدا شده اند. البته رئال مادرید بین سال های 2016 تا 2018 سه بار پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ شد اما اکنون اوضاع رئال بسیار متفاوت شده است و عناصر کلیدی آن ترکیب ها کاملا کنار رفته اند، ضمن اینکه استارت قهرمانی های رئال مادرید در سی ال از همان فصل 2013/14 زده شد.

اگر جدایی واران را هم به جدایی بازیکنان بزرگ و کلیدی رئال مادرید در سال های اخیر اضافه کنیم، می بینیم که از ترکیبی که در فینال 2014 لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید به میدان رفته بود، تنها 4 بازیکن در رئال مادرید باقی مانده است که این 4 بازیکن عبارتند از: کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و گرت بیل.

1470