زمانی که منچستریونایتد می‌توانست واران را با 3 میلیون یورو بخرد!

زمانی که منچستریونایتد می‌توانست واران را با 3 میلیون یورو بخرد!

پایگاه خبری فوتبالی - به ادعای بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران، انتقال رافائل واران از رئال مادرید به منچستریونایتد در آخرین مراحل خود به سر می برد و به زودی مدافع فرانسوی راهی باشگاه انگلیسی خواهد شد و در تست های پزشکی این باشگاه شرکت می کند و شیاطین سرخ این مدافع را از رئال مادرید به طور رسمی خریداری خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت، انتقال واران به منچستر یونایتد را تمام شده دانسته است و طبق ادعای او، شیاطین سرخ برای خرید این بازیکن از رئال مادرید، رقم 50 میلیون یورو را به طور مستقیم پرداخت خواهند کرد و البته پاداش هایی هم برای رئال مادرید، طبق عملکرد رافائل واران در نظر گرفته خواهد شد. همچنین به گفته این خبرنگار، ظرف دو روز آینده تست های پزشکی رافائل واران در منچستر یونایتد انجام خواهد شد.

اما منچستر یونایتد می توانست در سال 2011، رافائل واران را با مبلغی حدود 3 میلیون یورو از باشگاه لنس در لیگ فرانسه به خدمت بگیرد که این اتفاق نیفتاد و واران در نهایت راهی رئال مادرید شد و دوران پر جام و پر افتخاری را در جمع مادریدی ها سپری کرد. در آن زمان زیدان مدیر ورزشی رئال مادرید بود و واران به پیشنهاد او خریداری شد و به رئال مادرید آمد. منچستریونایتد هم شانس جذب او را داشت اما قیدش را زد و برای جذب او اقدام نکرد و اکنون با گذشت ده سال با رقمی بسیار بالاتر به دنبال به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی است.

1470