عکسی بامزه از راموس و سه پسرش در استخر

عکسی بامزه از راموس و سه پسرش در استخر

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس که در این تابستان از رئال مادرید راهی پاری سن ژرمن شده است و در روز های اخیر با انتشار تصاویری از حضورش در پی اس جی و خوش و بش با بازیکنان این تیم نشان داده که بسیار خوشحال است و حال و روز خوبی دارد، به تازگی تصویری از خودش را در یک استخر در کنار سه تا از 4 پسرش منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس که با پیلار روبیو ازدواج کرده است در حال حاضر 4 فرزند دارد که هر 4 تای آن ها پسر هستند. این پسر ها عبارتند از: آلخاندرو، مارکو، سرخیو راموس روبیو (سرخیو جونیور) و ماکسیمو آدریانو که در این تصویر تمام آن ها به جز ماکسیمو حضور دارند چرا که ماکسیمو آدریانو از بقیه آن ها کوچک تر است و در حال حاضر چیزی حدود یک سال دارد.

راموس که به پاریس نقل مکان کرده است در این تصویر در یک استخر در کنار سه پسر خود حضور دارد و تصویری بامزه را به ثبت رسانده است و در توضیحات آن نوشته است "پسر هایم" و نام های آن ها را هم ذکر کرده است.

هواداران رئال مادرید پسر های راموس را معمولا در جشن های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دیده اند اما اکنون دیگر سرخیو راموس بازیکن پی اس جی است و شاید پسر هایش را در جشن های قهرمانی این باشگاه بتوان دید!

1470