امیدواری رئال مادرید به خرید امباپه در اواخر تابستان

امیدواری رئال مادرید به خرید امباپه در اواخر تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - اوضاع نقل و انتقالات در رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شکلی پیش رفته که هواداران تیم مادریدی از آن رضایت نداشته اند چرا که باشگاه خرید دندان‌گیری انجام نداده است و از سویی بازیکنی مثل راموس را هم از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این تابستان هم مثل تابستان قبلی تا اینجای کار منفعل عمل کرده است و به نظر می رسد نمی خواهد فعالیت خاصی داشته باشد. داوید آلابا تنها ورودی جدید رئال مادرید در این تابستان بوده که خرید او هم از پیش نهایی شده بود.

اما حرف و حدیث ها و شایعاتی مطرح است که طبق آن ها گفته می شود کیلیان امباپه بمب نقل و انتقالات تابستانی فلورنتینو پرز در رئال مادرید خواهد بود.

اکنون به گفته روزنامه فرانسوی اکیپ، رئال مادرید امیدوار است با جمع آوری پول با فروش بازیکنان، کیلیان امباپه را در آخرین روز های ماه آگوست به خدمت بگیرد. این یعنی اینکه رئال مادرید می خواهد برخی از بازیکنانش را تا آنموقع که به عبارتی آخرین روز های پنجره نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید، به فروش برساند و پس از آن به سراغ خرید کیلیان امباپه برود و کار را نهایی کند. طبق این ادعا، فروش احتمالی واران به منچستریونایتد هم در همین راستا صورت می‌گیرد.

1470