آل‌کثیر پر‌تلاش اما ناکام در گلزنی

آل‌کثیر پر‌تلاش اما ناکام در گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جنوبی قرمزها بر خلاف بازی سوپرجام موفق به بازکردن دروازه تراکتور نشد تا همچنان روی دور ناکامی قدم بردارد.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر که در آخرین دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور در سوپرکاپ با گل خود باعث قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی شده بود، پس از آن دیدار دیگر نتوانسته برای قرمزها گلزنی کند.

در حالی که یحیی و تیمش به بردهای حساسی که عیسی گل‌زن آنهاست، خو گرفته‌ بودند و او همیشه در حساس‌ترین لحظات سر می‌رسید و گره بازی را برای پرسپولیس باز می‌کرد اما این مهاجم جنوبی پس از پنالتی که در بازی مقابل استقلال از دست داد به نوعی از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته است.

او که شب گذشته مقابل تراکتور در کنار شهریار مغانلو زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل داده بودند در پایان نیمه اول جای خود را به مهدی عبدی داد تا یحیی نشان دهد از عملکرد مهاجم جنوبی تیمش راضی به نظر نمی رسد.

عیسی در دقیقه 9 بازی مقابل تراکتور یک فرصت ویژه داشت تا تیمش را به گل زود هنگام برساند اما پاس مهدی ترابی به او  و ضربه ای که پس از چرخش توپ به سمت دروازه تراکتور شلیک کرد از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه عیسی هر چند تحرک زیادی از خود نشان می داد اما بدشانس بود و در دقیقه 38 در حالی که صاحب توپ شده بود اما پاس او منجر به گل نشد،  توپ ربایی عیسی آل کثیر موقعیت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد و خود او توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما نوراللهی و پهلوان نتوانستند ضربه آخر را بزنند.

در اکثر بازی های پرسپولیس عیسی آل کثیر همواره انتخاب اول یحیی برای حضور در خط حمله قرمزها بوده است،نگاهی به بازی های پرسپولیس نشان می دهد پس از جذب شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی، اما در تمام بازی ها سرمربی قرمزها برای این که عیسی با شرایط تیم بعد از 6 ماه محرومیت هماهنگ شود، حکم به تعویض مغانلو می داد و عیسی را در زمین نگه می داشت. تصمیماتی که نشان از اعتماد بالای یحیی به عیسی دارد.

هر چند در هفته های گذشته مهدی عبدی مرد اول خط آتش پرسپولیس لقب گرفته است اما باز هم عیسی آل کثیر مهاجم اول یحیی بوده، حتی در روزهایی که او نمی تواند انتظارات این مربی را رد زمین برآورده کند.

باید منتظر ماند و دید عیسی آل کثیر مقابل پیکان و تیم سابقش می تواند با گلزنی لیگ بیستم را به پایان برساند یا نه.

7655