جان تری از کادر فنی آستون ویلا جدا شد

جان تری از کادر فنی آستون ویلا جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری، مدافع سابق تیم ملی انگلیس و اسطوره باشگاه چلسی و عضو کادر فنی آستون‌ ویلا به همکاری سه ساله خود با این باشگاه انگلیسی پایان داد.

به گزارش فوتبالی، جان تری پس از گذراندن آخرین سال دوران بازی فوتبال خود در آستون ویلا، در سال ۲۰۱۸ به کادر فنی دین اسمیت، سرمربی این باشگاه انگلیسی ملحق شد و در این زمان، صعود به لیگ برتر و تثبیت موقعیت باشگاه در این لیگ را تجربه کرد.

کاپیتان سابق آبی های لندنی، در ماه‌ های گذشته به باشگاه‌ هایی مانند شفیلد یونایتد و بورنموث لینک شده و هم اکنون نیز نامش در نزدیکی‌ های باشگاه سوانسی انگلیس شنیده می‌ شود. با این حال، خود جان تری اعلام کرده که ابتدا قصد دارد به استراحت در کنار خانواده خود بپردازد و بعد از آن، با حضور در جلسات تمرینی باشگاه‌ های بزرگ اروپایی، به تجربیات خود در حرفه مربیگری فوتبال بیفزاید.

این مدافع مستحکم سه شیرها، بارها با پیراهن تیم ملی فوتبال انگلیس در میادین بین المللی به میدان رفت ولی نتوانست همراه تیم ملی کشورش به عنوان درخور توجهی دست پیدا کند و از آن دسته بازیکنانی است که افتخارات باشگاهی اش از افتخارات ملی اش بیشتر بوده است. 

9404