ادین ژکو: فقط به رم فکر می کنم نه هیچ چیز دیگری

ادین ژکو: فقط به رم فکر می کنم نه هیچ چیز دیگری

پایگاه خبری فوتبالی - ادین ژکو گفت که از همه شایعات بازار نقل و انتقالات خسته شده است و تأکید کرد که روی موفقیت با رم تمرکز کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ادین ژکو، ملی پوش بوسنیایی آ اس رم ایتالیا در پیروزی 5 بر 2 برابر دبرتسنی مجارستان طی یک بازی دوستانه، دو گل به ثمر رساند و به نظر می رسد این بازیکن در برنامه های ژوزه مورینیو برای فصل آینده جای خود را دارد. در این مسابقه، هواداران هم دوباره به ورزشگاه برگشتند و 25 درصد ظرفیت ورزشگاه بنیتو استیرپه، محل برگزاری این دیدار در اختیار آن ها بود.

ادین ژکو همچنین شایعات احتمال جداییش از المپیکو در تابستان امسال را رد کرد و خطاب به رسانه ها گفت:

"از صحبت کردن در مورد شایعات نقل و انتقالاتی اطراف خودم خسته شده ام. من فقط به رم فکر می کنم و نه چیز دیگری."

ژکو درباره بازی دوستانه تیمش مقابل دبرتسنی گفت: "این بازی با حضور هواداران، حسی داشت که ما مدتی احساسش نمی کردیم و واقعا ما را تحت تاثیر قرار داد. امیدواریم سال بعد، یک فصل خوب را تجربه کنیم."

تمرینات پیش فصل گرگ ها در کشور پرتغال ادامه خواهد یافت؛ ژکو درباره کار کردن زیر نظر مورینیو، چنین ادامه داد:

"ما تازه در آغاز کار هستیم؛ در حال حاضر همه چیز به خوبی پیش می رود و در حال آماده شدنیم. پاها هنوز کمی سنگین است اما همه خوشحال هستند و مربی به ما می گوید 100 درصد توان خود را برای آماده سازی تیم بگذاریم. مورینیو از ما می خواهد که هنگام کار و انجام تمرینات، جدی باشیم ولی پس از بازی ها و تمرینات، آزادیم که راحت شوخی کنیم."

9404