واکنش شقیری به پیشنهاد لاتزیو: بازی زیر نظر ساری وسوسه انگیز است

واکنش شقیری به پیشنهاد لاتزیو: بازی زیر نظر ساری وسوسه انگیز است

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سوئیسی لیورپول پس از دریافت پیشنهاد از تیم های لاتزیو و ناپولی می گوید که از بازی در فوتبال ایتالیا استقبال می کند و درخواست جدایی خود را به سران لیورپول ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، جردان شقیری، بازیکن سوئیسی لیورپول دوران خوبی را در این باشگاه پشت سر گذاشت و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا رسید. بنا بر گزارشات رسانه ها، شقیری دیگر از نیمکت نشینی خسته شده و به طور رسمی از سران آنفیلد خواسته تا مقدمات جداییش را فراهم کنند و در میان گزینه های او حضور در لیگ ایتالیا نیز دیده می شود. این بازیکن پس از دریافت پیشنهاد از دو تیم ایتالیایی لاتزیو و ناپولی، در گفتگو با رسانه ها صحبت هایی انجام داده که خلاصه آن را در ادامه می خوانید:

"29 سال دارم و در این سال ها در بهترین لیگ های اروپا بازی کرده ام و دوست دارم به این روند ادامه دهم. فعلا به فکر خداحافظی از فوتبال نیستم."

"در این مقطع از دوران بازی خود، مهم ترین نکته این است که دائم بازی کنم اما در سه فصل اخیر چنین اتفاقی نیافتاده است. به باشگاه لیورپول گفته ام که آماده تجربه چالشی جدید هستم و آن ها هم درخواستم را پذیرفته اند و در حال بررسی پیشنهادات هستند." 

"گاهی در فوتبال پیش می آید که در زمان اشتباه در جای اشتباه باشید. قبلا گفتم فوتبال ایتالیا کند است و فکر نمی کنم این مورد فقط نظر من بوده باشد. با این حال در سال های اخیر آن ها پیشرفت زیادی کرده اند و نشانه آن هم قهرمانیشان در یورو 2020 است. رم به من علاقه داشت. در آن بازه ممکن بود به رم یا سویا بروم ولی لیورپول در آن مقطع زمانی، تمایلی به خروج من نداشت."

"با لاتزیو و ساری مذاکرات مستقیم نداشته ایم. مشاورانم با تیم هایی که برایم پیشنهاد داده اند صحبت می کنند و مرا در جریان مذاکرات قرار می دهند. برای باشگاه لاتزیو احترام زیادی قائلم. برای سال های طولانی نتایج این باشگاه را دنبال می کردم. این باشگاه بسیار بزرگ است و بازی زیر نظر مائوریتسیو ساری بسیار وسوسه انگیز خواهد بود."

9404