آذری: بازی در اهواز مقابل ملوان به معنای صعود به فینال جام حذفی نیست

آذری: بازی در اهواز مقابل ملوان به معنای صعود به فینال جام حذفی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد که بازی کردن تیمش مقابل ملوان انزلی در اهواز تضمینی برای صعود به فینال جام حذفی نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سعید آذری پس از برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال و تقابل فولاد با ملوان انزلی، اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی ساده و با سرعت بالا برگزار شد. دست ما برای فولاد خوب بود، چون هم میزبان شدیم و هم باید با ملوان بازی کنیم اما گفته بودم که هیچ تیمی تضمینی برای صعود ندارد. ما ملوان دیگری در جام حذفی می‌بینیم. دوستان ما یعنی مازیار زارع و پژمان نوری آنجا هستند و تیم سختکوشی دارند.

وی افزود: بازی سختی در اهواز داریم و بازی در اهواز به معنای صعود نخواهد بود. مبارزه سختی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با صعود به فینال پیام آور خوبی برای هواداران خوزستانی باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در صورت صعود تیمش در فینال با چه تیمی روبرو خواهد شد، گفت: اجازه دهید بازی قبل فینال را انجام دهیم. ملوان حریف قابل احترام و سختکوشی است و بعد از این بازی می‌گویم با چه تیمی در فینال بازی خواهیم کرد!

7474