عکس؛ امضا زدن رونالدو روی پیراهن سابقش در رئال مادرید

عکس؛ امضا زدن رونالدو روی پیراهن سابقش در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس پس از تعطیلاتی یک ماهه امروز به تمرینات یووه برگشت و به هواداران عکس و امضا داد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر مشخص نیست که رونالدو فصل بعد در یووه می ماند یا نه چرا که در فاصله سه هفته تا آغاز فصل در لیگ ایتالیا همچنان ستاره پرتغالی با قطعیت اعلام نکرده است که قصد ماندن را دارد و همین مسئله باعث شده تا شایعات در مورد جدا شدنش قوت بگیرد به خصوص که از پی اس جی به عنوان جدی ترین گزینه وی در صورت پیوستن امباپه به رئال مادرید اسم برده می شود.

یکی از تصاویری که از تمرین امروز یوونتوس به شکل ویژه ای مورد توجه قرار گرفته مربوط به امضا زدن رونالدو روی پیراهن رئال مادرید است. در حقیقت رونالدو که بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است همچنان در میان هواداران این تیم محبوب است. یکی از هواداران رونالدو با پیراهن بنفش رئال مادرید خودش را به زمین تمرین یوونتوس رسانده بود. رونالدو در فصل 17-2016 در رئال مادرید این پیراهن را به تن داشت که تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا این پیراهن را پوشید و اتفاقا یوونتوس حریف رئالی ها در آن بازی بود. رونالدو بدین ترتیب روی پیراهن این هوادار مشتاق امضا زد که احتمالا با دیدن این لباس خاطرات آن بازی معروف هم در ذهنش زنده شده است.

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در مصاحبه ای که چند ماه پیش داشت، درها را به روی بازگشت رونالدو به رئال مادرید بست.

4125