عکس؛ دروازه‎‌بان منچسترسیتی در محاصره میمون‌ها!

عکس؛ دروازه‎‌بان منچسترسیتی در محاصره میمون‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - ادرسون دروازه بان منچسترسیتی در دوره استراحت خود به دبی رفته است و از تعطیلاتی شایسته پس از کوپا آمریکا لذت می برد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 27 ساله تصاویری از خودش منتشر کرده است که توسط میمون ها احاطه شده یا به یک شیر در بازدید از باغ وحشی در امارات غذا می دهد. ادرسون سعی می کند که از آخرین روزهای تعطیلاتش به نحو احسن لذت ببرد.

ادرسون میمون

این دروازه بان در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل در طول کوپا آمریکا حضور داشت که در نهایت تیمش در مقابل آرژانتین در فینال شکست خورد و جام را از دست داد.

ادرسون

ستاره سابق بنفیکا حالا در طول تعطیلات در دبی سعی کرده است که روحیه و انگیزه خود را دوباره به دست بیاورد. ادرسون تصاویری از خودش در باغ وحشی در دبی در کنار زرافه، خرس، شیر و ... منتشر کرده و نوشته است:" ممنون از شما به خاطر این بعد از ظهر فوق العاده."

ادرسون

ادرسون در فصل آینده همچنان دروازه بان فیکس منچسترسیتی خواهد بود و اسکات کارسون روی نیمکت خواهد نشست. کارسون 35 ساله اخیرا قراردادش را برای یک فصل با منچسترسیتی تمدید کرده است.  این دروازه بان از زمان پیوستن به تیم انگلیسی فقط یک بازی داشته که با پیروزی چهار بر سه مقابل نیوکاسل به اتمام رسیده است.

ادرسون

4125