تصاویر؛ استقبال گرم هواداران یوونتوس از رونالدو

تصاویر؛ استقبال گرم هواداران یوونتوس از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - چند دقیقه بعد از ساعت 8:30 امروز به وقت ایتالیا، کریستیانو رونالدو از دروازه کانتیناسا عبور کرد و بدین ترتیب فصل خود را در یوونتوس رسما آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس ایتالیا پس از شرکت در تورنمنت جام ملت های اروپا همراه با تیم ملی کشورش و گذراندن تعطیلات طولانی مدت تابستانی، وارد شهر تورین شد و بلافاصله به سمت کانتیناسا (کمپ تمرینی اختصاصی باشگاه یوونتوس تورین) حرکت کرد و در میان استقبال شدید و پر شور هواداران بیانکونری، برای انجام آزمایشات پزشکی پیش فصل به جی مدیکال (کلینیک اختصاصی باشگاه یوونتوس) رفت.

قرار است در ساعات آینده و بعد از اتمام آزمایشات پزشکی، CR7 برای شرکت در اردوی تمرینات پیش فصل بیانکونری به بقیه اعضای تیم ملحق شود؛ با این حساب، نمی توان انکار کرد که ملاقات چهره به چهره فوق ستاره یوونتوس با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تازه برگشته به این تیم، چقدر می تواند در وضعیت آینده این بازیکن استثنایی اروپا تعیین کننده باشد. این ملاقات که امروز انجام می شود، با توجه به شرایط یوونتوس برای فصل جدید می تواند یک بار برای همیشه اهداف بازیکن و نیازهای تیم را روشن کند.

در ادامه، تصاویری از حضور امروز کریستیانو رونالدو در کمپ تمرینی اختصاصی باشگاه یوونتوس و استقبال گرم و پر شور هواداران از فوق ستاره پرتغالی تیمشان را با هم تماشا می کنیم. هواداران یوونتوس در این دیدار از سی آر سون درخواست می کردند که با بیانکونری بماند و تورین را ترک نکند و حتی قرارداد خود با این تیم را تمدید کند:

9404