ورود یک روانشناس به ماجرای کارت زردهای مهاجم نراتزوری و آلبی سلسته

ورود یک روانشناس به ماجرای کارت زردهای مهاجم نراتزوری و آلبی سلسته

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اینتر اذعان کرد که برای کم کردن تعداد کارت زردهای دریافتی اش، با یک روانشناس مشورت و همچنین اعلام کرد که دوست دارد کار خود را در کجا به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر در اردوی آماده سازی باشگاه اتلتیکو لینیرز (تیمی که لائوتارو فوتبالش را از آن جا آغاز کرده) حضور دارد و در طول مدتی که در تعطیلات در کشورش به سر می برد، تمرینات خود را در این باشگاه پیگیری می کند. ملی پوش آرژانتینی در گفتگوی کوتاهی که با رسانه ها انجام داد، به بیان مسائلی پرداخت که در ادامه بخشی از صحبت هایش را با هم می خوانیم:

"من در مرحله بسیار مهمی از کارم هستم و امسال چیزی را احساس کرده ام که قبلاً نمی شناختم (قهرمانی با نراتزوری و آلبی سلسته). از کارم خوشحال و راضی هستم؛ هر کاری که در اینتر انجام می دهم به من در تیم ملی آرژانتین کمک می کند. از نظر جسمی در حال پیشرفت هستم و با دقت آموزش دیده ام تا به اوج برسم."

"کار بر روی ذهنیت من پیچیده تر بود. پدر شدن به من کمک کرده تا خیلی از مسائل را بیرون از زمین حل کنم. یک روانشناس به من کمک کرده تا کمتر اعتراض کنم و کارت زرد کمتری دریافت کنم. آمار را بررسی کنید و می بینید که من پیشرفت کرده ام. یک فصل جدید در راه است و همین طور جام جهانی 2022 که برای هر دو انگیزه دارم."

"می خواهم در اتلتیکو لینیرز به کارم پایان دهم؛ سعی می کنم همسرم را متقاعد کنم که به این جا برگردیم. امیدوارم بتوانم روزی دوباره برای این تیم بازی کنم اما قول دادن در فوتبال دشوار است."

9404