بحران بارسلونا برای کاهش هزینه ها/ در انگلیس هم از گریزمان استقبال نشد

بحران بارسلونا برای کاهش هزینه ها/ در انگلیس هم از گریزمان استقبال نشد

پایگاه خبری فوتبالی - بر هیچ کس پوشیده نیست که بارسلونا به دلیل تلاش برای کاهش هزینه دستمزدها و ایجاد شرایطی مناسب برای تمدید قرارداد مسی، می خواهد آنتوان گریزمان را خود در این تابستان بفروشد اما انجام این کار چندان آسان نیست و ابتدا لازم است که پیشنهادی از طرف یک مشتری برای این بازیکن برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، اتلتیکو مادرید تنها تیمی است که به جذب آنتوان گریزمان شدیدا علاقمند است اما آن ها مایل به پرداخت هیچ هزینه ای برای او نیستند و مشخصا رئیس لاپورتا نیز تمایلی به هدیه کردن یکی از ستارگان تیمش به رقیب مستقیم خود ندارد.

بعد از اشتباه یک سال قبل جوزپ ماریا بارتومئو در اهدای مهاجم دیگری (لوئیز سوارز) به اتلتیکو که مایه شرمساری بود، لاپورتا هرگز نمی خواهد همان اشتباه را تکرار کند. با توجه به این که بلوگرانا در تلاشند تا گریزمان را فقط در ازای مبادله با یک بازیکن بزرگ یا مبلغ هنگفتی پول واگذار کنند، بنابراین مقصد بعدی این بازیکن می تواند یکی از میان پاریس یا لیگ برتر انگلیس باشد.

در پاریسن ژرمن اما گریزمان نمی تواند انتظار حضور فیکس در ترکیب اصلی را داشته باشد و مائوریسیو پوچتینو از قبل با نیمار و کیلیان امباپه و حتی مائورو ایکاردی، یک خط آتش درخشان و پر از ستاره دارد.

در انگلیس نیز علاقه ای به خصوصیات گریزمان وجود ندارد. منچستر یونایتد که اغلب در گذشته با جذب گریزمان در ارتباط بود، هیچ تمایلی نشان نمی دهد زیرا سیاست انتقالات خود را بر تمرکز روی بازیکنان جوان تغییر داده است، در حالی که گریزمان از مرز 30 سالگی هم گذشته است.

سن بازیکن فرانسوی آبی اناری ها، او را از انتقال به لیورپول یا چلسی که هر دو رویکرد سختگیرانه ای نسبت به بازیکنانی که قبلا 30 سالگی خود را جشن گرفته اند دارند، دور می کند.

منچستر سیتی هم به نظر می رسد گزینه هری کین و جک گریلیش را نسبت به این فرانسوی ترجیح می دهد.

9404