آزمون، پدرو را از رم دور می‌کند؟

آزمون، پدرو را از رم دور می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- حضور احتمالی سردار آزمون در رم می‌تواند به قیمت جدایی یکی از بازیکنان سرشناس این تیم تمام شود.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون به مانند چند روز گذشته یکی از سوژه‌های مورد علاقه رسانه‌های نزدیک به باشگاه رم محسوب می‌شود.

در شرایطی که بر اساس برخی اخبار، او به حضور در بایرلورکوزن نزدیک شده اما باشگاه ایتالیایی هنوز به جذب  مهاجم ایرانی زنیت امید دارد.

آنطور که سایت informazione ایتالیا نوشته، یکی از دلایلی که می‌تواند در انتقال آزمون به رم نقش مهمی داشته باشد، تمایل سردار به بازی زیر نظر ژوزه مورینیو است و گویا همانطور که سرمربی رم به سبک بازی مهاجم ایرانی زنیت علاقه دارد، آزمون هم به دنبال همکاری با آقای خاص است.

سایت siamolaroma دیگر رسانه ایتالیایی است که احتمال حضور آزمون در رم را بررسی کرده و به این موضوع پرداخته که شاید آمدن مهاجم ایرانی به رم باعث شود که پدرو از این تیم برود.

وینگر اسپانیایی اسبق بارسلونا که از چلسی به رم آمد، در سری A روزهای چندان خوبی را تجربه نکرد و در شرایطی که قرداد این بازیکن با رم تا ژوئن 2023 اعتبار دارد، اخباری درباره جدایی او از این تیم منتشر شده است.

آندره‌آ دی کارلو نویسنده مطلب در ادامه تحلیلش به این نکته اشاره کرده که اگر قرار است رم، سردار آزمون یا هر مهاجم دیگری را جذب کند ابتدا باید با پدرو برای قطع همکاری به توافق برسد و بعد از آن سراغ گزینه‌‎هایش در بازار برود.

1984