شلوار سرمربی ساوتهمپتون سوژه شد؛ شبیه خرس کارتونی!

شلوار سرمربی ساوتهمپتون سوژه شد؛ شبیه خرس کارتونی!

پایگاه خبری فوتبالی - رالف هاسنهوتل سرمربی ساوتهمپتون در بازی دوستانه پیش فصلش با تیپ نسبتا عجیبی ظاهر شده است که برخی از کاربران توئیتری ظاهر وی را با یک شخصیت خرس کارتونی به نام "روپرت خرسه" مقایسه کرده اند!

به گزارش فوتبالی، مربی 53 ساله اتریشی شلواری شبیه پیژامه را در کنار پیراهنی سفید در بازی ساوتهمپتون و فولام در روز شنبه به تن کرده بود. کفش سفید و ساعت مچی بقیه تیپش را تکمیل می کنند اما از نظر کاربران کفش هایش شباهت زیادی به شخصیت کارتونی "روپرت خرسه" داشته است!

صفحه توئیتر ساوتهمپتون تصویری از هاسنهوتل در این بازی منتشر کرده و در توضیحش نوشته است:"تیپ جدید زدی، مربی؟" برخی از هواداران ساوتهمپتون نیز به تیپ این مربی واکنش نشان داده اند. یک نفر نوشته است:"فکر می کنم در شرط بندی باختی و مجبور شدی این شلوار را بپوشی." و دیگری نوشته است:"احتمالا لباس هایش دزدیده شده و مجبور شده لباس همسرش را قرض بگیرد!"

بازی ساوتهمپتون و فولام با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.  شین لانگ برای تیم هاسنهوتل گلزنی کرد اما آنتونی ناکرت از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. ساوتهمپتون در شروع فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و تا رتبه ششم بالا رفتند اما پایان فصل خوبی نداشتند و در نهایت پانزدهم شدند.

4125