مهاجم سابق لیورپول و چلسی سرمربی جوانان اتلتیکو مادرید شد

مهاجم سابق لیورپول و چلسی سرمربی جوانان اتلتیکو مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید سعی می کند که نه تنها در تیم بزرگسالان بلکه در کل آکادمی خود اهدافش را به درستی پیش ببرد.

به گزارش فوتبالی، تیم سیمئونه هفته هاست که تمرینات را آغاز کرده و جمعه اولین بازی دوستانه خود را داشته اند. به زودی نیز تیم های پایه اتلتیکو نیز کار خود را آغاز می کنند. اتلتیکو شب گذشته رسما اعلام کرده است که فرناندو تورس به عنوان سرمربی تیم جوانان منصوب شده است و از روز دوشنبه رسما هدایت تمرینات را به عهده می گیرد.

تورس که تجربه بازی در چلسی و لیورپول را هم در کارنامه اش دارد،  فصل گذشته وارد آکادمی تیم مادریدی شد که به عنوان دستیار خسوس مارکوس در تیم جوانان اتلتیکو مادرید فعالیت می کرد و با این تیم قهرمان لیگ شد. حالا او امیدوار است که با موفقیت به عنوان سرمربی تیم جوانان اتلتیکو بتواند مراحل ترقی را طی کند و در آینده ای نه چندان دور سرمربی تیم اتلتیکو مادرید بی شود.

اتلتیکو البته نام بقیه مربیان آکادمی را هم اعلام کرد. بورخا برادر کوکه کاپیتان اتلتیکو قرار است که هدایت تیم نوجوانان اتلتیکو را به عهده بگیرد. فابیو فوتره پسر پائولو، اسطوره پرتغالی اتلتیکو نیز قرار است که هدایت تیم نونهالان اتلتیکو را به عهده بگیرد.

تونت بازیکن اسبق آکادمی اتلتیکو هم هدایت اتلتیکو مادرید بی را به عهده دارد. این تیم فصل بدی داشت و به لیگ دسته پنجم اسپانیا صعود کرده است و در فصول آینده باید نتایج بهتری کسب کند.

4125