آینده رونالدو همچنان نامشخص؛ مذاکره وکیلش با مشتریان

آینده رونالدو همچنان نامشخص؛ مذاکره وکیلش با مشتریان

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو به تورین برگشته است اما هنوز مشخص نیست که آیا فصل بعد در یوونتوس توپ می زند یا نه.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی یکشنبه شب با پروازی اختصاصی از لیسبون به تورین سفر کرد و دوشنبه اولین تمرین خود را با تیم  ایتالیایی خواهد داشت آن هم در حالی که در شروع چهارمین فصلش در یووه شایعات در موردش خیلی زیاد است.

رونالدو تعطیلات یک ماهه خود را پس از حذف از یورو مقابل بلژیک آغاز کرد و دوشنبه اولین تمرین فصل را با آلگری خواهد داشت.پاول ندود نایب رئیس یوونتوس شنبه به هواداران یووه گفت که رونالدو به تورین برمی گردد و در تیم می ماند اما همچنان نمی توان با قطعیت گفت که ماندن رونالدو قطعی است.

در حقیقت به گفته آس،  رونالدو همچنان به ترک یووه فکر می کند و وکیلش ژرژ مندس در حال مذاکره با مشتریانش است. توتواسپورت گزارش داده است که رابطه رونالدو و مدیران یوونتوس خوب نیست. رونالدو از ماه می تا کنون در مورد یووه صحبت نکرده است و هرگز نگفته که در تورین می ماند و همین مسئله هواداران یووه را نگران کرده است.

مدیران یووه امیدوارند که بازگشت رونالدو به تمرینات بتواند نظر وی را در مورد ماندن تغییر بدهد. با این وجود به نظر می رسد که آینده رونالدو تا حد زیادی به امباپه وابسته است. در حقیقت اگر امباپه از پی اس جی جدا شود تیم فرانسوی برای جانشینی وی به سراغ رونالدو خواهد رفت.

4125